Laatste dag Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu Laatste dag Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu

Laatste dag Key West

Door: Manfred

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Key West

Hello!
Vandaag onze laatste dag op Key West! Vanochtend zijn we naar een echt palmenstrand geweest , Smathers Beach. Was weer genieten! Echt heel mooi. Na een paar uur naderde er onweer en zijn we weg gegaan. Precies op tijd want er volgden al snel een paar flinke knallen. Daarna werd het weer mooi en zijn we lekker in ons hotel zwembad gedoken . Aan t begin van de avond zijn we richting Duval
Street gegaan , een hele lange straat met winkels , restaurants en bars. Na een snelle hamburger zijn we gaan zitten op Mallory Square, waar vandaan iedereen altijd de zonsondergang bekijkt . Erg leuk. Na een lekker ijsje zijn we weer naar het hotel gereden en hebben ondergetekende en de twee waterratten Matthijs en Laura nog even een laatste duik genomen . Morgen rijden ee een rit van ca. 4,5 uur naar West Palm Beach voor 1 overnachting . De dag Erna rijden we door naar onze villa in Kissimee . Liefs! X

• 17 Juli 2017 - 22:00

Carmen:

Zo te lezen is het echt genieten! Jammer van die buien tussendoor maar gelukkig worden jullie er niet helemaal door beperkt! Veel plezier en een goeie reis voor morgen. Groetjes