Disney/Hollywood studio s - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu Disney/Hollywood studio s - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu

Disney/Hollywood studio s

Door: Manfred

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, Kissimmee

Aloa!
Onze rit naar Kelly park gister was leuk, wel veel tol, maar helaas zijn we niet in Kelly Park geweest want toen wij er eenmaal waren was het vol! Ja we mochten twee uur later alsnog naar binnen maar er was geen tijdverdrijf in de buurt dus zijn we maar naar huis gereden en het zwembad in geplonst. En ja, weer eens zelf gekookt. Daarna een beetje op tijd naar bed gegaan want vanochtend wilden we vroeg op om naar Hollywood studio s te gaan. Om 9 uur waren we er . Was echt een leuke dag. Wel brak er smiddags even een flinke onweersbui uit, zoals hier echt heel normaal is, dus dat was even schuilen geblazen. Daarna zijn we nog een uurtje gebleven en zijn we naar ons huis gereden, ff lekker opgefrist , gegeten en weer teruggegaan. Ook s avonds was t nog aardig druk maar uiteindelijk hebben we nagenoeg alles kunnen doen wat we wilden doen en hebben we ook de vuurwerk en laser show nog gezien ! Nu ff bijkomen . Morgen doen we lekker rustig aan. Beetje uitslapen , zwemmen en naar de Disney giftshops hier vlakbij want de dames willen wat souvenirs etc kopen. Mochten jullie trouwens de meest heftige attracties willen zien waar we vandaag zijn in geweest, check even op internet : rock n roller coaster en tower of terror. Groetjes!!! Xxx

• 24 Juli 2017 - 13:04

Nic:

Zooo ff op youtube gekeken, was beetje donker, maar die rock n roller coaster lijkt mij echt vet gaaf!! Dat effect van die neon borden! En hij duurde ook nog best wel ff! Ze maken er wel echt een hele belevenis van met die voorfilmpjes zeg. Nou ik weet 1 ding zeker, Lex krijg ik in beide niet mee!! Hele fijne dagen nog XXX

• 25 Juli 2017 - 10:24

Carmen:

Wat een durfals zijn jullie, helicopter vluchten, terrortowers en rollercoasters! Ik ga ook niet mee haha mij nie belle. Geniet van de villa!