Sanibel - Reisverslag uit Sanibel Island, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu Sanibel - Reisverslag uit Sanibel Island, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu

Sanibel

Door: Manfred

12 Juli 2017 | Verenigde Staten, Sanibel Island

Hallo allemaal,
Na een lange maar wel voorspoedige reis zijn we zondagmiddag om ongeveer 15.00 geland op Fort Myers AirPort . Bij jullie was het toen inmiddels 21.00. De koffers waren er snel en ook de Auto , een flinke Dodge, hadden we snel in ons bezit. Vervolgens zijn we naar Sanibel Island gereden en hebben we onderweg het eerste Mc Donalds bezoek afgelegd . Na een dag van vliegtuig voer en koekjes, snoepjes etc. was een big Mac , een Mc chicken en patat erg welkom. Rond 17.00 waren we bij ons appartement Colony Inn . Echt een mooi appartement in echte eiland stijl. Zwembad bijna naast de voordeur , groot terras bij een palmentuin en het strand op loopafstand . Het strand zijn we gister overdag geweest , mooi wit zand en heerlijk helder water. Ook in de avond zijn we er nog naar toe geweest en hebben we prachtige foto s gemaakt en schelpen gezocht . Het eiland staat oa bekend om z'n schelpen namelijk .Het is een beschermd natuurgebied , dus geen hoogbouw , veel natuur en prachtige huizen hier. Zit genoeg money hier zo te zien.
Gisteravond hebben we gegeten bij de Great White Grill, een echt typisch Amerikaans steakehouse met tv s aan met football en honkbal en echt een ratjetoe aan dingen tegen de muur. Het ziet er eigenlijk niet uit maar dat maakt het juist weer zo leuk. Vandaag zijn we gaan fietsen.Richting de phishing pier , de vuurtoren en een kleine ronde langs de kust. Warm, te warm volgens Lies haha, maar wel erg leuk. Over Lies gesproken ; ze schreeuwde iedereen wakker vanochtend maar had een hele goede reden: haar propedeuse gehaald. Topper! vandaag vanaf ca 15.00 regelmatig onweer en regen. Jammer maar hoort erbij hier dus we zitten lekker op het terras nu. Voor het eerst zelf gekookt, was niks mis mee.
Morgen vertrekken we richting Miami maar eerst rijden we naar Fort Myers Beach waar we met een boot het water op gaan om hopelijk nog wat dolfijnen te spotten. We verwachten dan rond 18.00 bij het hotel in Miami te zijn. Ok, dit was het voor nu. Ik zet er nog even wat foto's bij. Groetjes van ons allemaal !

• 12 Juli 2017 - 12:40

Oma:

Wateen mooie foto's. Zo te zien hebben jullie het naar je zin.Ik hoop dat jullie nog dolfijnen zien, ik zie het wel.Wat een klasse weer van Lisa, ik maakte een sprongetje in de lucht. Verder een goeie reis naar Miami en geniet van alles. Ik hoor van jullie.Liefs en dikke kus Oma.