Bijna weg! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Manfred

07 Juli 2017 | Nederland, Nootdorp

Nog even en dan gaan we. we vliegen zondagochtend om 8 uur.
Dit is even een testje.
Doei!

• 16 Juli 2017 - 10:02

Mama/oma:

Lieve allemaal. Wat een leuke dingen doen jullie. Ach de weg kwijt moet kunnen, dan heb je wat te doen in de hitte. Het lijkt mij wel een belevenis zo rijden van eiland naar eiland over de bruggen. Nog even dan gaan jullie richting Orlando in een mooi huis met alle luxe, wat zijn we verwend. Eet ze lekker. Het zullen niet laatste hamburgers en pizza's zijn, maar hett is vakantie. Geniet maar lekker en alvast een goeie reis richting Orlando, waar jullie ook weer leuke dingen gaan doen. Allemaal dikke kus en liefs..

• 17 Juli 2017 - 10:34

Mama/om:

Lieve allemaal.Ach onweer zijn jullie wel gewend afgewisseld door de zon en dat is genieten.Hamburgers, ijsjes lekker hoor. Ook weer West Palm Beach gezien en nu richting naar het huis, waar jullie weer allerlei dingen baan doen. Goeie reis en rij voorzichtig. Ik wacht weer het reisveslag af.Leuk om altijd weer te lezen.Allemaal dikke kus en liefs.