Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu

Miami

Door: Manfred

14 Juli 2017 | Verenigde Staten, Miami

Goodmorning ! Gisterochtend zijn we naar Miami Downtown gereden. Drie jaar geleden hebben we al t nodige gezien in Miami maarwe hadden nu ontdekt dat er een bovengrondse metro is, een metromover zoals ze het hier noemen , die je gratis en voor niks en zonder bestuurder !! rondrijd tussen alle wolkenkrabbers door. Erg leuk! Daarna hebben we onze drank en snoep voorraad aangevuld zodat we genoeg hebben voor de rit richting Key West. We wilden nog naar een grote shopping mall maar op de wegen bij Miami is steeds zoveel drukte dat we dit maar achterwege hebben gelaten en lekker zijn gaan zwemmen hij het hotel. We kregen daar visite van een familie leguanen!! Daarna een heerlijke megapizza gegeten met z'n allen. Wij gaan zo ontbijten ( ook een belevenis want er lopen echt gewoon van die redelijk forse negerinnen in een iets te kleine foeilelijke pyamabroek hun ontbijtje samen te stellen haha). Vanuit key west volgt ons volgende blog! Liefs.

• 15 Juli 2017 - 08:47

Nic:

Lekker die leguanen, die kunnen echt soms zo GROOT worden. Goede reis maat weer, gezellig deze updates! Wij hebben ook een date vanavond met Andre R op het Vrijthof in Maastrich haha dikke kus voor jullie 5