Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu

Key West

Door: Manfred

16 Juli 2017 | Verenigde Staten, Key West

Hallo allemaal!
Gister zijn we vanuit Miami naar Key West gereden. Een bijzondere weg want deze gaat voor een groot deel over water. Je rijdt van eiland naar eiland. We hebben hier een appartement met de keuken beneden en we slapen boven. De bovenverdieping is een schuine kap en vrij laag dus we hebben al vaak ons hoofd gestoten. Het is wel echt een schattig hotel, alleen houden de kids toch meer van de moderne luxe hotels haha. Key West heeft een bijzondere bouwstijl , bijna ieder huis heeft een veranda. Gisteravond wilden we, na een lekker maal met enorme hamburgers en patat, richting het strand voor de zonsondergang alleen stonden we na een flinke wandeling , nat en bezweet op de verkeerde plek. Morgen poging twee haha. Morgen gaan we ook naar het strand en de planning voor de avond is dus om wat te gaan eten in het centrum, de zonsondergang te bekijken en een heerlijke cocktail te gaan drinken . Lies verheugt zich er al op.
Vandaag hebben we een Tour met een open bus gemaakt langs alle hotspots. Oa het huis van Hemingway .vandaag hebben we, na alle burgers , pizza s en Subway broodjes, zelf broodjes gezond gemaakt, zelfs de kids waren er echt ff aan toe! Liefs en tot snel! X

• 16 Juli 2017 - 13:30

Nic:

Oeh wat klinkt het als een heerlijke en lekkere vakantie!! Water loopt mij in de mond bij doe mega hamburgers!! Geniet van het strand!! Zijn de buien al minder?? Ik hoop het maar! Met Bink ook alles goed? Vast wel!! X vanuit een bewolkt Nootdorp!