Kissimee/Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu Kissimee/Orlando - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van MeijertjesbacktoFlorida - WaarBenJij.nu

Kissimee/Orlando

Door: Manfred

20 Juli 2017 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hallo allen, afgelopen maandag zijn we van Key West naar West Palm Beach gereden. Een lange rit en ook
Nog met file door een ongeluk. We waren dus blij dat we deze overnachting hadden gepland en niet meteen door gegaan zijn naar onze villa want dan was het wel een hele lange dag geworden . Behalve pizza en hamburgers eten en zwemmen , hebben we in west palm beach niks gedaan. Gistermiddag om 13.00 zijn we gearriveerd in onze villa. Ehhh vier slaapkamers, drie badkamers , een gameroom en een zwembad!! Geweldig dus ! Gisteravond zijn we meteen naar de outlets gegaan en vandaag aan t einde vd middag ook. We hebben al lekker wat kleding gescoord! Verder hebben we uiteraard al veel in t zwembad gelegen. Vanochtend wachte er voor Yv een verassing : we zijn gaan vliegen met helicopter boven een aantal Disney parken . Wat een ervaring! Morgen gaan we naar Kelly park waar we met grote banden de rivier af gaan in een natuur park. De alligators wachten op de hoek haha. Nou tot snel maar weer. Liefs!

• 20 Juli 2017 - 19:57

Nic:

Heerlijk toch ff lekker niets doen!!
    Succes op de rivier, das dan wel weer ff heel erg niet niets :-)
    X